SERVICE SKJEMA

Hvis du ønsker å reparere ditt produkt på vårt verksted, må du bruke skjemaet som du finner under. Det gjelder også kunder som skal levere inn produkt, på verkstedsadressen. Da sparer vi tid på registrering og kan planlegge fremdrift på verkstedet.

 

FORUNDERSØKELSE

Ved forundersøkelse er man nødt til å åpne apparatet, finne feilen, sjekke delepriser hos leverandør, kalkulere jobben, for så å kontakte kunden. Dette tar selvfølgelig tid og er gjerne den vesentlige delen av reparasjonen.

Forundersøkelse blir fakturert etter medgått tid og matriell. I gjennomsnitt  bruker vi ca. 0,5 - 1 time pr. undersøkelse. Faktorer som servicevennlighet og kompleksitet avgjør hvor lang tid vi bruker.  Se gjeldende timesats.

   

PRISER

Ordinær timepris  kr.  795.- ink.mva
Verkstedsmatriell og ekspedisjon  kr.    75.- ink.mva

      

  

INNLEVERING/INNSENDING AV APPARATER

Apparater kan innleveres på vårt verksted, eller sendes til følgende adresse: (husk å pakke godt)

Husk å trykke SEND etter at du fylt ut skjema. Da vil skjema bli sendt til oss (obs. du trenger ikke printe ut skjema)

Send oss gjerne en epost, med info om sporingnummeret på pakken.

Produktet skal sendes til :  Skutle Service, Sørlia 11, 5223 NESTTUN

 

Skjema

Din melding er sendt
En feil oppstod, meldingen ble ikke sendt.